Відчуй політ
  1. Основний орган управління – це штурвал. За допомогою нього ми можемо керувати літаком по крену та тангажу. Для того, щоб піднімати ніс літака, необхідно тягнути штурвал на себе. Такий рух літака називається кабруванням. Якщо штурвал тиснути від себе, то ніс опускатиметься. Це називається пікіруванням. При обертанні штурвала ліворуч або праворуч літак обертається навколо своєї поздовжньої осі у той самий бік, тобто збільшує чи зменшує крен.
  2. Для управління за напрямком (обертання літака навколо вертикальної осі) використовуються педалі. При натисканні на праву педаль ніс літака теж повертатиме праворуч. Здебільшого педалі використовуються на зльоті та на посадці по розбігу та пробігу по злітно-посадковій смузі.
  3. Третій важливий орган управління – важелі управління двигунами, або скорочено ВУДи. Вони регулюють потяг двигунів, і, відповідно, швидкість нашого польоту. Можна керувати тягою вручну, але найчастіше в польоті застосовується автомат тяги, він керує важелями автоматично та підтримує задану швидкість.