Відчуй політ

Відчуй політ


Літаки Боїнг 737 є одними з найпопулярніших та надійних літаків у світі, які використовуються для пасажирських та вантажних перевезень.
Як і більшість сучасних літаків всі покоління Боїнг 737 (Original, Classic, Next Generation та Max), обладнані додатковим двигуном у задній частині фюзеляжу. Навіщо він потрібен і як він використовується?
Цей додатковий двигун у задній частині фюзеляжу зазвичай називається “APU” або “допоміжна силова установка”.
Першим лайнером, який використовував газотурбінний двигун як ДСУ, був Boeing 727 у 1963 році. Це відносно невеликий газотурбінний двигун, який призначений для вироблення електроенергії, створення тиску в пневматичній системі та системі кондиціонування повітря під час знаходження літака на землі або в повітрі.
В зоні стоянки, головні двигуни можуть бути вимкнені. Тоді APU забезпечує літак електроенергією та повітрям, необхідним для роботи систем охолодження та підігріву кабіни, інших систем, які потребують енергії під час стоянки, а також для запуску основних двигунів за допомогою стисненого повітря. Таким чином ДСУ дає можливість літакові працювати незалежно від обладнання наземних служб аеропорту.
Крім того, APU може використовуватись для забезпечення додаткового стисненого повітря під час злету та посадки у певних умовах (при високих температурах зовнішнього середовища, коротких злітно-посадкових смугах) та додаткової кількості електроенергії в польоті у разі відмови одного з основних двигунів, які використовуються для створення тяги літака.
Отже, додатковий двигун на задній частині Боїнга 737 є необхідним елементом для забезпечення безпеки, автономності систем літака та комфорту пасажирів на землі та в повітрі.

Джерела : FCOM Boeing 737