10/12/2024
Таємниця отвору у фюзеляжі!
Огляд допоміжної силової установки (APU) Boeing 737
Літаки Boeing 737 є одними з найпопулярніших та найнадійніших у світі, що використовуються для пасажирських та вантажних перевезень. Як і більшість сучасних літаків, всі покоління Boeing 737 (Original, Classic, Next Generation, Max) обладнані додатковим двигуном у задній частині фюзеляжу.
Призначення та використання допоміжної силової установки (APU)
Цей додатковий двигун зазвичай називається APU (допоміжна силова установка).
Першим літаком, який використовував газотурбінний двигун як APU, був Boeing 727 у 1963 році. APU — це відносно невеликий газотурбінний двигун, який призначений для вироблення електроенергії, створення тиску в пневматичній системі та забезпечення роботи систем кондиціонування повітря під час перебування літака на землі або в повітрі.
На землі
Коли літак стоїть на стоянці, головні двигуни можуть бути вимкнені. В такому випадку APU забезпечує літак необхідною електроенергією та повітрям для охолодження і підігріву кабіни, а також для роботи інших систем, що потребують енергії під час стоянки. Також APU постачає стиснене повітря для запуску основних двигунів, роблячи літак незалежним від наземного обладнання аеропорту.
У польоті
Крім того, APU може використовуватись для забезпечення додаткового стисненого повітря під час злету та посадки за певних умов (наприклад, при високих температурах зовнішнього середовища або коротких злітно-посадкових смугах) та для надання додаткової електроенергії у польоті у разі відмови одного з основних двигунів, які забезпечують тягу літака.
Отже, APU є необхідним елементом для забезпечення безпеки, автономності систем літака та комфорту пасажирів як на землі, так і в повітрі.
Джерела: FCOM Boeing 737
Залишились питання?
Залишились
питання?